Monday, October 9, 2017

Της Ζωής μου το Τραίνο

 

Έξω απ' το παράθυρο, θωρώντας,
                                                    [του τραίνου της ζωής μου,
βλέπω να περνούν, τοπία κι εικόνες απ' όσα έζησα,
                              [αλλά και γεγονότα προ της εποχής μου.

Ουδείς γνωρίζει πλέον φίλοι, από τις αναμνήσεις μας,
                                [ποιες είναι δανεικές και "εμφυτευμένες"
μέσω τεχνολογικο-ψηφιακου-γκάτζετ,
                                                       [και ποιες είναι "δικές μας"

Το τραίνο μου "αγκομαχάει" όπως στην Γερμανο-Κατοχή
                                                                 [κι ακόμη πηγαίνει με ατμό,
λες και να καλύψει θέλει τις δικές μου αναμνήσεις
                              [με κείνο που βγάζει, τον γκρίζο-μολυβί καπνό...

Με όσες θύμησες μου "μείνανε"λοιπόν, είπα να κάνω ένα πάρτυ,
                                           [όχι όπως του Κηλαηδόνη, ξεφάντωμα με φίλους,
αλλά να ψάξουμε με τους καλεσμένους, της ιστορίας τα παραλειπόμενα,
                                                             [δηλαδή στα άχυρα να βρούμε ψύλλους... 

___________________________________________________ 



* Το "ήλθα... είδα.. δεν ενίκησα" είναι το 3ο μέρος της τριλογίας
''ιστορίες & υστερίες της Ιστορίας'', και αναφέρεται στα χρόνια 1939 - 2018.
Συνεργάστηκαν οι Π. Β. Ματαράγκας και Κ. Γ. Ραπακούλια 


  είδα κι άκουσα.. 

No comments:

Post a Comment