Tuesday, June 9, 2015

Η γκόμενά μου η ράπερ



                             Σκηνή 1

                Μπαρκάριζα που λες,
               σε πλοία,  όπου φορές
               έμπλεκα με αλλοδαπές
               και μία απ' αυτές
               την έφερα Ελλάδα..

               Έμαθε φασολάδα
               να τρώει, χταπόδι, ρίκι,
               κι ήτανε γι αυτήν μια νίκη
               πούκοψε τις "χαμπούργκες"*              *Hamburgers

               Νόμιζε θάβαζε... ''μπούργκες''
               όταν της είπα νάρθει,
               γιατί κακοχρονονάχει,
               μας μπέρδευε με άλλες χώρες,
               που στην τιβή δείχναν για ώρες,
               (σαν ήταν στη Μασαχουσέτη),
               λόγω πολέμων επί έτη,
               σιμά στη γειτονιά μας...


Τη χτύπησα* τη νιά μας                       *Τα φτιάξαμε
στο πόρτο Ελ-Έη*....
                          ήτανε ράπερ.                *L.A.(Los Angeles)

Την λέγαν Καρολάΐν Τάπερ,*               *Caroline Tapper
ή Τσέσικα ή Τζες,                                  *Jessica, Jess
γνωστή στο Φαρ Oυέστ*.                      *Δυτική ακτή
με τρία ονόματα μαθές,
γιατί,  για έγκλημα ειδεχθές (?)
είχε επικηρυχθεί
''χίλια δολάρια όποιος τη βρεί''...                

Μου είπε απλά, πως νεαρές,
χάιδεψε αυτή πολλές φορές,
και η πολίς* την κυνηγούσε..         *αστυνομία (police)
Britney Spears - Veronica Ciccone

Γιατί δεν ξαφνιάστικα
   [με ρώταγε και απορούσε,
και πως να πω
     [ότι ουδόλως με χαλούσε
αυτό που την εχαροποιούσε  ??

Ώσπου μια μέρα[
         [με  μάγκωσε στο δίκτυο
με ένα ύφος φανερά....  ηλίθιο,
να βλέπω τις γνωστές αρτίστες*
φιλιά* ν' αλλάζουνε στις πίστες
       

    Κάποτε... και στο ξαφνικό
                       [μου σκάει το παραμύθι:
       ''γιατί οι ιστορίες σου
                           [να πέφτουνε στη λήθη ?''
        κι αν συμφωνούσα θα μπορούσε
        πολύ δε τούτο,
                             [είπε θα επιθυμούσε,
        να ντύσει τους δικούς μου στίχους,
        με τής ραπ..... κείνους τούς ήχους,

        που στο Ελ-Έη 
                          [ήτανε δουλειά της,
        κι η εμπειρία έλεγε η δικιά της
       
πως κάθε που γράφω ιστορία
        μπορούσε... μέχρι και υστερία,
        θά να φερει….

                      [σε παθιασμένα ακροατήρια...
        δίνοντας δε σε μένα
            [και προκαταβολικά συγχαρητήρια !

        Καλά της είπα..''
κόψε λίγο''
        και βήμα έκανα να φύγω,
        λέγοντας πως....

                     [σίγουρα με δουλεύει...

        Τα μαλλιά της 
               [όλο τσαντίλα ανακατεύει
        και το σεντόνι της αρπάει,
        πλάτη σε μένανε γυρνάει,
        μιά καληνύχτα μ' αμολάει
        κι άλλο καθόλου 
                        [δεν ξαναμιλάει. 

Κατάλαβα σοβαρολογούσε....


Τώρα...  με απασχολούσε
που ''οι εικόνες''
              [της ζωής μου,
τάβαλαν όλες μαζί μου
ποια θάχει προτεραιότητα,
ποια πρώτη θα μείνει
               [στην αιωνιότητα,
των "Μπλογκς*                                                   *blogs....

    [και από κει να καμαρώνει !

Τ' άλλο πρωί σαν ξημερώνει
άυπνος και σκοτισμένος
την χάιδεψα μετανιωμένος,
και αγουροξυπνημένη,
ρώτησε.... τι συμβαίνει....

Της είπα...
             είμαι ενθουσιασμένος
με την ιδέα και επομένως,
μπορεί αν θέλει αυτή ν' αρχίσει,

απ' την πραμάτεια* μου ν' αντλήσει                     *τα γραπτά μου 
στίχους για να ''ραποποιήσει''...

Πετάχτηκε ενθουσιασμένη...
κι αναμαλλιασμένη 
μ' αγκάλιαζε για ώρα...
μέχρι που απ' έναν Σώρρα [1]       
άγριες τηλεοπτικές,
πολλές ακούσαμε απειλές,
να 'ξαπολάει με φωνές,
ότι τα πάνω κάτω
θα φέρει...
          ενώ πια άλλο τράτο
δεν θα 'χουνε όλοι οι κακοί
που αποπατούν σ' αυτή τη γή !

Τρέχω και κλείνω την τιβή
γιατί η Τζες... για μουσική
άρχιζε και ψαχνόταν
και μπρος το πιάνο ήδη καθόταν...
_____________________________
                                                     
Μία Χιπ Χόπ-ερα

Το στόρυ σε σκηνές  -1η

______________________________________________________________________  
του Οδυσσέα Ηβιλάγια


Ραπ-όπερα  
Επιμέλεια - προσαρμογή κειμένων Cathy Rapakoulia Mataraga
e-mail: pmataragas@yahoo.com







  the foreigner  

No comments:

Post a Comment